stort frisörprov, coming up.

Åh, vad jag tycker synd om mig själv! Fredag idag (hallå, elller?!) och jag ligger hemma i min säng. Ska sova när jag har skrivit klart detta inlägget. (Aw, gullig jag är som tänker på er, fast jag egentligen borde sova?) Anledningen till att jag ligger hemma är att jag har ett stort praktiskt prov imorgon.

Det har alltså med frisör att göra. Vi (jag och mina klasskompisar) ska rulla en permanent, färga en grå utväxt, damklipp, herrklipp, föna/lägga festfrisyr och klippa skägg. Vi har olika tidsbegränsningar på alla moment. Man skulle kunna se det som ett litet gesäll? Iallafall kommer detta att ta hela dagen, 8-18, så måste vara utvilad. Skriver om hur det gick imorgon! Kanske till och med kan komma att lägga upp bilder.

God natt, hoppas ni har haft en festlig fredag... det har INTE jag...


Hehehe.. här är jag på vårt älskade coop. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0