tråk och kladdiga apelsiner med kärnor i.

Jag har så tradigt att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Det stora problemet är att jag inte har nån ork att göra nått. Vad brukar ni göra när ni känner så här? eller det är kanske bara jag som brukar känna så?

Jag brukar i varje fall äta, tyvärr! Just nu äter jag en apelsin. Sjukt besviken blev jag när jag insåg att där var kärnor i. Hur kan det bli att vissa har kärnor och andra inga? Konstigt..
Och jag blir lika förvånad varje gång jag äter apelsin över hur kladdigt det är. Äckligt. Jaja nu ska jag öppna en påse popcorn! Heeheheh. Varför vara smal och hungrig, när man kan vara rund och lycklig? ;)

Favorit i repris här undertill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0