Trött och upptagen Cass

Hej snuttisar!

Idag är jag riktigt trött, så trots att jag inte har skrivit på länge får det bli ett kort inlägg, tyvärr.

Tänkte bara uppdatera er lite om vad som händer. Jag går alltså i skolan/är på salongen till minst kl 15.30 varje dag. Flera dagar slutar jag till och med så sent som 16.30 och 18.00. Då blir man rätt trött, så bloggen har jag väl lagt åt sidan lite för nu. På helgen är ju bloggen inte det första du tänker på. Den liiilla lilla fritid jag har är just på helgen..

Idag har jag varit i skolan. Kundmottagningen. Klippte två "stammisar", så har inte gjort någonting särskillt. Utöver kunderna har jag bara övat på permanent. Vi ska ju ha ett stort delprov på lördag. (hej då min enda lediga dag..) Där ingår 6 moment; Herrklippning, skäggklippning, gråhårsfärgning på utväxt, damklipp, permanent och festfrisyr som ska fönas eller läggas. Önska mig lycka till!

Nu ska jag äta, sen ska jag vila lite och ta igen två Big Brother-avsnitt som jag missat. Vad ska ni göra idag?

KJAAAAM.


Gammal bild på mig och voffs ute i bokskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0