Vem åker??

Haha visst fan! glömde dagens outfit idag. Tog ju faktiskt en bild förut för er skull! Hehe känner mig fortfarande lite som en idiot när jag går omkring med ridkläderna i stan, men men...






Iallafall... Nu så sa min hund precis till mig (hehe) att han ville träffa Kalle, men han hade tydligen inte tid för Elliot. Nu ser Elliot ut ungefär så här:


Jag tycker att det ser ut som hans värld har gått under, eller vad säger ni? :( Så nu tänkte jag ta ut honom på en låååång runda, så somnar vi båda gott i natt.

Senare blir det så klart big brother. Mycket spännande! Vem tror ni åker ut? Jag tror faktiskt att det blir Roza? Jag tror att många, precis som jag, stör sig på henne och då är det ju svårt att få folkets stöd?

Jaja, kaaaanske skriver ännu ett inlägg senare...?

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0