böjprovet såg bra ut!

God eftermiddag, bloggisar.

Är allt bra med er? Jag mår super. Är verkligen jätteglad. Vet. har varit ut och kollat på Charmören idag. Han hade gjort böjprov på alla fyra ben och han hittade ingenting. Skönt. Så nu blir det till att sätta igång honom ordentligt inför sommarens uteritter :)

Jag har varit ledig idag, så har bara varit hemma och myst med min nytrimmade vovve (han e skitful nu, ser ut som en riktig råtta). Tog mig nyss ett kallt bad. Det var en mycket bra idé. Har gått och svettats i värmen hela dagen, så det var jätteskönt.

Om en stund ska jag äta, fixa mig och vid kvart över sex, ska jag köra med min kompis pappa. Han e körskolelärare. E lite nervös faktiskt, men det kommer säkert gå bra.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0