chillat med mormor

Det blev ingen direkt promenad. Gick bort till kronborgs, sen vart jag trött, så tills nu har jag suttit hos mormor. Vi kollade på TV, som vanligt. Vi såg "djävulen och jag" eller vad den heter, bland annat. Ni vet den när han som spelar djungel-George får 7 önskningar av djävulen? Den är så rolig, så både jag och mormor vek oss utav skratt.

Imorgon är det banne mig lördag igen. Ska vakna och sen ut till hästpest. Ska hoppla hoppla. Hoppas på att kunna trava en halvtimme imorgon :) Vi håller ju på att sätta igång honom efter skadan.

Förutom det, ska jag mysa med min gossevoff och sen hänga med L!

Vad ska ni göra? Nu ska jag kolla på BB!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0