Dag 1 : Hjärtklappningar - abstinens - ångest.

Dag 1 : Hjärtklappningar - abstinens - ångest.

Haha vet ärligt talat inte var jag ska bli av. Står en iskall 2 l i kylen, men det känns som ett stort misslyckande att släppa efter.

Jag har precis varit ute på en lång promenad. 1,5 h närmare bestämt. Jag hade tänkt mig 2 h, men det fick räcka. Förut idag var jag i skolan och skrev prov. Därefter stack jag hem och sov. Sist var jag på salongen. Kändes väldigt onödigt. Satt i en kundstol heeela eftermiddagen. Syndade med nudlar..

Imorgon och på torsdag är jag ledig. Lillhelg. Alltså är det som fredag för mig idag, så tycker det är lite småtradigt att sitta hemma. Aaalldeless snart (tio min) börjar big brother. Jag är bänkad framför tv:n, är ni?

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0