Dagssammanfattning.

God kvällan.

Dagen idag snabbt. Sen ska jag sova.

Först var jag i skolan.. klockan 08.30. Tiidigt. Hade en stammis. Mörkarefärgning i folieslingor + page-klipp. Sedan kom min barndomsvän, Julia. Hon skulle på bal idag och jag fick äran att göra hennes uppsättning. Vi blev nöjda båda två och jag fick ett gulligt sms från henne förut:

"tack för hjälpen med håret. Blev skitbra. Alla älskar det! <3"

Kul med lite possitiv kritik! Därefter kom hennes mormor. Kollade bara lite på hennes färg och strukturen på frisyren. Ska ha henne som modell till det stora praktiska provet på söndag.

Sist men inte minst, en till stammis. Herrklippning och min allra sista kund på skolan, sjukt va?!

När jag kom hem deckade jag, pappa och voffs i varsin soffa. Vaknade seent och pappa stack iväg och handlade mat till oss - saaallaaden. Efter maten passade jag på att gå en promenad.. Min lugna promenad slutade dock i snabba språng. Har så mycket energi att på vägen tillbaka sprang jag hem.

Meeene, nu ska jag sova.

Nattiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0