"Du imponerade mig"

Oj vad dagen har gått snabbt! Jag har hunnit ha samhällskunskap (lag och rätt-föreläsning samt uppstart av ett projekt), lunchat hemma, varit på salongen, myst med råttan och varit hos mormor.

Hade en kund på salongen. "Bara topparna" som de alltid låter. Blev väl nåt i den stilen, men ändå en ny frisyr. Kunden blev mycket nöjd. Hon berättade att jag hade imponerat henne och att det var den bästa klippningen hon nånsin fått i Sverige (hon bodde i London ett par år). Kul kritik!

Fick dock jobba över lite eftersom hon var drop-in och kom så seent. Jaja, hade väl ändå inget bättre för mig.

Nu måste jag sova. Har körlektion kl 9 imorgon. Önska mig lycka till!

Pussinutti.


Jag och världens bästa mormor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0