hudtransplantation?

Nu har jag fått lite nya besked om min voff. Den andra hunden bet så djupt att huden som de har sytt ihop håller på att dö. Just nu ligger han med rör som ska dränera såren.. tömma på vätska alltså. 

I bästa fall, räcker det. I värsta fall krävs en hudtransplantation. Riktigt svindyrt, men kosta vad det vill. Vi ska göra allt för att få ha kvar vår lilla prins.

Det är sjukt spänt här hemma. Orkar nästan inte vara här, mamma är så sjukt nonchalant att jag blir förbannad. "Behöver vi avliva honom, så är det bara att göra det. Det är för hans skull, inte för vår". Har ni någon gång träffat en kallare människa? Pap och jag bara gråter. Har nog aldrig sett pap så ledsen. Bara det är jobbigt.

Har lyckats äta lite, men det blev bara värre. Vill stänga av min hjärna. 
Nu ska jag ut och gå.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0