Jag fick honom att lägga sig ner på kommando!

Glömde att berätta om en kul grej. (iallafall för mig och kanske för andra hästtjejer?)

Igår när jag var i stallet, hann jag aldrig rida, så gick lite med honom för hand i paddocken. Retades lite med honom. Sprang iväg från honom, så han fick jaga mig. Han gjorde ALLT för att få godis. Han verkligen älskar godis. Charmig som han är, böjde han på nacken, snurrade runt mig och sånt. Till slut blev han så desperat att han la sig platt på marken. Jag blev skiiträdd och tänkte vad fan e det nu med honom?!

Men ägaren tränar nåt med honom. Tror hon kan få honom att lägga sig ner på kommando och jag råkade kanske göra tecknet. Gullig var han iallafall. Ångrar att jag inte tog en bild.

Har era hästar också fuffens för sig ibland?


Charmeur med sin alienhatt (haha kolla tungan <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0