Kvällen igår/dagen idag

Mycket mycket bakis. Seg i huvudet, magen sviider. Jaja, gör ingenting!

Igår var jag hemma hos broll. Det kändes som längesen jag träffa honom, så det var skoj. Vi stack ut på lilla torg ett tag. Vi skulle egentligen till Etagé, men sen ville vissa hellre till KB, så vi tog en taxi dit, sen såg vi kön och tog en taxi till B igen istället! Det blev en seen kväll. Var nog hemma vid halv fyra. Kanske inte jättesent, men jag hade planerat att vara hemma vid tolv typ!

Snart ska jag till pållen och rida lite. Efter det ska jag hem till Angelica och klippa henne. Sen blir det nog fan sängen resten av dagen. Kl 20 Är det final i Champions League.. då sitter jag klistrad framför tv:n

Kram

(Åååh, just det! Nu har jag bara 5 kilo kvar till min målvikt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0