nära döden.

Hej bloggis.

Kom precis hem från stallet. Har lyckats få paps med mig. Var skönt att slippa mocka själv. Allt flöt på som fan idag. Hästarna stod längst bort på betet idag, men när jag skulle ta in, hade de otroligt nog flyttat sig till precis vid grinden, han kämpade inte emot när jag gjorde vid honom.. inte ens när jag kratsade hovarna..

men sen satt jag upp... Hade spöet i handen. Det tyckte han inte var så där jätteskoj, så han flög iväg i bocksprång. Nu har han slitit ut ljumskarna på mig, knäckt till min nacke och gett mig kramp i armarna. Kunde gått riktigt illa om jag inte hade fått stopp på honom.

Nu ska jag bada. Brukar tycka det e överskönt, men just idag känns det mest bara jobbigt.

Pusss



Jag och charmören idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0