shopping

Oj vad roligt med så många kommentarer på mitt förra inlägg. Då känner jag mig nästan skyldig att svara :)

  Eleonor om bitter:
Hoppas bitterheten går över!

Svar: Jaadå, har redan kommit över det. Tack för omtanken :)
   
     
  emilia om bitter:
hur går dte med körandet? Lycka till!

Svar: Jag hoppas på att kunna köra upp inom kort :) Tack!
   
  a' om bitter:
Äh, jag är alltid bitter så då är vi 2

Svar: Usch, vad trist. Vi får lära oss att tänka possitivt istället!
   
  M E R E I om bitter:
- åh ja allt är bra :)!

Svar: Häärligt att höra! :)



Jag har så jävla dåligt minne att jag inte minns vad jag skrev i förra inlägget (och är för lat för att kolla), men jag har precis varit uppe i stan. Hittade min studentklänning. Jääättefin!! Dock vill jag hålla den hemlig tills den stora dagen, så klart.

Förutom klänningen köpte jag ett par rosa ballerina i siden. Värsta klippet 49:- på Din Sko. Tror att de var nedsatta i pris. Sen smink också, behöver kanske inte gå in mer på det. Inte så intressant.

Nu ska jag äta. - Baconsallad, mums och sedan ska jag ta itu med mitt rum. Det skriker efter en städning.

Hörs sen
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0