Student och helg.

Hej på er!

Körningen gick bra. Han tyckte dock att jag körde lite för snabbt och var lite för stressad - kan nog stämma. Hehe, men men bara till att kämpa vidare. Jag SKA ha mitt körkort.

Sen jag skrev senast har jag även hunnit mysa med voffs, skicka ut inbjudan till student och promenerat en runda ensam.

På tal om studenten, så börjar den närma sig med stormsteg! Shit asså. Läskigt, men skönt. Vad tycker ni andra som ska ta studenten? Och för att inte tala om helgen. Den är ännu närmre. Kändes för ett tag som om denna veckan skulle vara för evigt, men allt har tydligen sitt slut. Skönt.

Torsdag imorgon. Då ska jag till skolan för ovanligheten skull (känns som om jag aldrig är där längre). Vi har kundmottagning imorgon om jag inte har helt fel för mig? jaja mer om det imorgon, nu ska jag koncentrera mig på big brother.

Puss


fina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0