trillade av sängen.. hehe.

A N G E L I J N A om vad glad jag blir!:
följa varandra på bloglovin?:)

Svar: som sagt! Vet jag inte ens vad bloglovin är!


Hej bloggisar! Skrev inte igår eftersom jag helt enkelt inte hade tid. Var först på salongen, som vanligt och därifrån vill jag inte skriva. Hade inte så mycket att göra där, städade och lite så :p. I slutet av dagen kom dock kalles plastbror och ville göra nåt skoj med sitt snaggade hår.. så vi gjorde en "hårtatuering" och skrev in MFF 1910. haha rätt ball. Han är galen.

Efter det blev det oväntat nog grillmys hos Tob(kanske kommer upp lite bilder senare) och sen gick jag hem och la mig, trött och sleten som jag var. Hahah och veet ni vad som hände i natt?

Jag trillade ur sängen. Är helt öm överallt nu. Jag är klantig - har en 120 säng och envisas med att ligga längst ut ändå, trots att jag sover själv.. får lite skylla mig själv!

Nu ska jag snart ut till Chamören.

Pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0