valborgsångest??

Hej - hellu everybody, allihopa!

Hoppas ni inte är allt för bakis efter gårdagens äventyr? Det är i varje fall inte jag. Jag mår faktiskt fin fint. Tro det eller ej. Blev heelt ändrade planer.
 Kalle vart för bakis efter i fredags, därför fick jag åka själv till Sofie och missade majbålet :(.
Lina hade haft släktkalas tidigare och skulle ju egentligen dit efter Sofie, men hon vart trött, så jag var nog hemma vid halv ett - ett. Vilket jag var lite bitter över igår, men idag är jag glad för att det blev en tidig kväll. Helt klart

Nu är det tänkt att jag ska dra ut till Charmören ett par timmar. Han är bättre i sitt ben, så börjar sätta igång honom nu så smått. Han ska bara skrittas idag, men det är mysigt. Som jag har längtat efter att få hoppa upp på hans rygg igen.. som jag har längtat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0