vampyr.

Shot, vad gör jag uppe? Har jag berättat om att jag ska ha kurs imorgon? Extensionskurs där jag får lära mig wax och micro. (två olika tekniker) Boorde egentligen sova som ett barn just nu, men har fastnat här. Har spenderat kvällen med Big Brother, (Visste att Sonia skulle åka ut!) lite bloggar och så.

 Nu kollar jag på ett program på TV11 som heter "Sex with mom and dad". Det är så pinsamt att jag ryser lite bara av att kolla på det. Det går typ ut på att deltagarna ska lära sig att prata om sex med sina föräldrar. Fy fan det e så tabu så det finns inte..

Ska fortsätta kolla iallafall och se hur länge jag orkar hålla mig vaken. Imorgon kommer jag kanske ha lite roliga effektslingor :) Visar bild isåfall.

Puss på er och sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0