Nästa kändisfrisör?

Nu har jag skrivit om detta både i SMS och på Facebook. Varför inte uppdatera bloggen också? (även om jag känner mig lite smått patetisk..)

Det mest patetiska är att det var mindre än en timme sen det hände och redan har jag hunnit uppdatera så pass mycket. Mitt liv styrs av internätet! Jag klippte alltså min första kändis. Visste inte ens vem han var först, men tydligen en stand up- komiker. Al Pitcher. Känns det igen? Han klippte sig för att han skulle spela in för RAW-comedy på tisdag(?). Min klippning kommer alltså vara på TV.

Fetaste!! Tyydligen skulle jag få fribiljetter till nästa Malmö-show om jag mailar honom. Tackar jag inte nej till. Ett gott skratt förlänger livet, som man säger...


Bjuder på lite smakprov, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0