Fredagen den 13:e

Hej hopp! Här sitter jag och har svensklektion. Det är inte jättekul. Jag hänger i princip inte med alls. Jag bara längtar till ikväll. Då ska jag och Kalle iväg på en liten roadtrip för att hämta upp Emma. Sen ska vi hem till Jocke och kolla på film. Så mysigt ska vi ha det, minsann!

ellinoer den coole om BlondinCassie haha!:

aaaa jag kan konstatera att jag har inget liv och därför valde jag att läsa din blogg. den kvällen var förövrigt en av de lyckligaste kvällarna i mitt liv,gissa varför?! ahaha skjut mig. hahaha

svar: haha jag vet att du brukar smygläsa min blogg. Jag kan bara tänka mig varför!

Anonym om BlondinCassie haha!:
haha nej Cassie du är inte med :)
svar: hehe jag fattar inte denna kommentaren! Kan inte den som skrivit förklara och skriva sitt namn? Tack!

Pussaaaaaar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0